torsdag den 31. oktober 2013

Skal... Skal ikke?

Jeg trænger - som virkelig trænger  til nye vinterstøvler!

Jeg har et par velfungerede Lacoste vinterstøvler, som nok var in for en del år siden. Meeen, de er altså nogle tunge sataner at løbe op og ned af kælkebakken med. De er guld værd når vi er på tur udenfor på de ekstreme kolde dage, hvor der ikke skal sved på panden. Jeg havde et fedt par fra Ca'shott, som var mine dagligdags vinterstøvler, men de var så udtrådte - og utætte tilsidst. Så de røg i småt brandbart i foråret. De var virkelig yndlings støvlerne .  Desværre er modellen udgået... Grr!!

Måske er der håb forude. Skoringen har noget Vinterkup på udvalgte støvler. Igår var jeg lige forbi og prøve nogle par - det er jo gratis at kigge:) Jeg forelskede mig altså en lille bitte smule i disse støvler fra B & Co , sat ned fra 900kr til 540kr.  De vejer ikke et ton, er super lækre bløde inden i. Nej! Det er ikke smart i en fart-jeg skal være lækker-vinterstøvlen. Når man nu er mor til -snart 3- og i år skal jeg have barnevogn med på kælkebakken OG løbe op og ned af Bakken for at smide de gravidkilo, så skal det jo vore lidt praktisk !





Ingen kommentarer:

Send en kommentar